Orrialdeak

2019(e)ko martxoaren 23(a), larunbata

Gure klasekideen performance-a



Esther Ferrer-en inguruko bideo bat ikusigenuen klasean. Bideo horretan Esther, performance-i buruz hitz egiten zuten. Bideo hori ikusi ondoren gure didaktika orokorreko irakasleak proposatu zigun taldeko performance batzuk prestatzea proposatu zigun. Lehen performace-a Didaktika Doctors egin zuten.

Haien performance-a, Illichen "La critica de las herramientas" testuko ideietan oinarritu zen, kontraproduktibitatearen fenomenoan. Performance horretarako haien gorputzez aparte, beste material batzuk erabili zituzten.
                                            https://unaicoroneldidaktika.blogspot.com/-tik ateratako argazkia
                                           
Performance-a bukatu ondoren kontatu ziguten beraien helburua gu deskolokatzea zela, lortu zuten. Ondoren gure interpretazioak esatea eskatu ziguten eta ideia interesgarriak agertu ziren.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina